dinsdag 3 maart 2015

My couch over time, show you my little couch file

Het leuke aan verknocht zijn aan interieur en fotografie is dat ook mijn eigen interieur constant in beweging is. 
 Inmiddels heb ik al al een heel fotodossier opgebouwd.
Hier kwam ik eigenlijk achter toen ik eens zat te scrollen in mijn instagram feed.

In deze post laat ik onze bank zien, de bank die al op veel plaatsen in de kamer heeft gestaan en die toch telkens weer anders tot zijn recht komt.
Door te schuiven met de bank
Door af te wisselen met kussens en accessoires,
en het afwisselen van bijzettafeltjes,
maar ook bepaal je de sfeer enorm door wat je achter de bank plaatst.

Zijn jullie ook vaak aan het schuiven met jullie inboedel? ;-)

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om even meegenomen te worden in mijn "dossier bank"


Hier heeft de bank een hele poos gestaan, de bijzettafels van Ikea (PS) zijn erg praktisch en leuk

Het klinkt gek, maar vaak lijkt je kamer ruimer wanneer je de bank niet helemaal tegen de muur plaatst

Dit is de laatste variant, de bank aan de andere kant van de kamer.

Met de roze pioenrozen en het kussentje in de bubblechair voegde ik subtiel wat kleur toe.

Door niks achter de bank te plaatsen straalt deze "setting" het meeste rust uit.


If you make a lot of pictures in your home like me, it's clear to see the changes over time. In this post I'll show you my couch, once in a while I am moving my entire interior and I like to change accessoires, like pillows and small tables.
Hope you like that I showed you my little file.
If you want to follow me on Instagram, see my feed here...



1 opmerking:

  1. Super mooi die salontafels ik ben aan het twijfelen of ik een glazen of houten salontafel wil aanschaffen. Ik heb net een nieuw huisje en eigenlijk mis ik een salontafel nog dus daar ben ik nu voor aan het kijken ;).

    BeantwoordenVerwijderen

Heb je vragen of wil je reageren, laat hier je reactie achter: