donderdag 29 januari 2015

Verknocht's voor en na vrijdag 2

Vorige week startte ik mijn wekelijkse voor en na rubriek. 
Deze week laat ik de voor en na foto's zien van  een traditionele verkoopstyling.


Met verkoopstyling wordt de woning volgens de 6 basisprincipes van de verkoopstyling aangepakt, er wordt hard gewerkt, geschoven, gerestyled en aansluitend worden er nog accessoires op maat aangeschaft, met het afstylen zetten we de puntjes op de i en fotograferen maar.

Deze woning in Arnemuiden had eerder in de verkoop gestaan zonder het gewenste resultaat en werd na een korte pauze opnieuw in de verkoop gezet bij een andere makelaar.  Mijn klant Jolanda zag gelukkig zelf het voordeel van verkoopstyling onmiddellijk in en stond open voor mijn advies en aanpak. Wat een leuke klant en wat een leuke klus was dit weer!

De voorfoto's zijn destijds door de toenmalige makelaar gemaakt en gebruikt op Funda.
Ik heb de na-foto's zo veel mogelijk vanuit de zelfde hoek proberen te maken. 

 Deze recensie kreeg ik van mijn klant:
4 bezichtigingen binnen één week en zelfs een bod zonder bezichtiging. Allemaal afgekomen op jouw prachtige inrichting en foto's!  Verliefd geworden op mijn eigen huis, wat een goede inrichting en foto's doen! Gemaakt door een echte professional, gepassioneerd en talentvol
Jolanda Goeree
Arnemuiden
Toch wel iets om heel blij en trots op te zijn, daar doe ik het uiteindelijk voor!


















Ik hoop dat jullie het weer een leuke post vonden. Ik wil hiermee laten zien dat ook in een interieur wat prima en neutraal is verkoopstyling toch een groot verschil kan maken.
Wil je ook weten wat ik voor jouw verkooppresentatie kan betekenen, 

3 opmerkingen:

  1. Misschien kan je de makelaar ook nog wat fotografietips geven, ha ha! Want de styling is geweldig, maar jij maakt ook wel prachtige foto's hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Patricia, lief! Ik doe mijn best, fijne avond nog!

      Verwijderen
  2. Dat moet toch echt voldoening geven! Wat een verschil, zo zie je maar weer dat het echt een verschil maakt als je je huis op de juiste manier op de foto zet en in de juiste setting. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen

Heb je vragen of wil je reageren, laat hier je reactie achter: