vrijdag 6 februari 2015

Voor en na vrijdag #3


Deze keer laat ik je de slaapkamer zien van een appartement wat ik mocht stylen voor de verkoop. 
De woning stond al in de verkoop voor de styling, maar trok geen kijkers.

Het is echt een prachtig appartement, ik ben er zelf verliefd op geworden.
Helaas is de woningmarkt qua appartementen in Vlissingen erg moeilijk. 
Er is enorm veel aanbod in huizen en appartementen onder 1 ton.
Juist daarom is het een hele slimme keuze van Linda om aandacht te laten besteden aan de verkooppresentatie, zodat tussen het enorme aanbod haar appartement positief opvalt qua presentatie.
maar goed nieuws voor jou.....het appartement is namelijk nog te koop! Lees verder...


Je ziet dat met weinig middelen de kamer een totaal andere uitraling heeft gekregen.
Ik wil dat de potentiƫle koper de ruimte, de houten vloer en de raampartij onthoudt.

Op de eerste foto zie je vooral roze en dit de belemmert de verkoop, het onttrekt de aandacht namelijk van de hierboven beschreven elementen die er echt toe doen.



De tip die ik verkopers ook altijd geef is: zorg dat je de potentiĆ«le koper een blanco canvas biedt. 
Zodra je besluit om je woning te willen verkopen is het tijd om de omschakeling te maken van een bewoonde situatie naar een verkooppresentatie. We willen de woning immers goed en zo snel mogelijk verkopen. 
 Het interieur moet ondersteunend zijn, maar in de meeste gevallen leidt het af. Dit zou overigens in mijn woning niet anders zijn. Zo zie je maar weer dat interieurstyling en verkoopstyling  twee heel verschillende dingen zijn. Het betekent niet dat je interieur niet goed is, dat is een misverstand. 
Wel willen we je woning verkopen en d.m.v. presenteren we die op haar best!

Het streven van Verknocht is altijd om dit met zo min mogelijk middelen en budget te realiseren.
Een heel ander resultaat voor weinig ;-)



Deze recensie kreeg ik van mijn klant Linda:
"Mijn makelaar Ronald Zwolle heeft mij in contact gebracht met Verknocht Styling.
Marit is toen een keertje langs geweest en zag veel mogelijkheden om het er zo mooi mogelijk uit te laten zien.
Sinds Marit het gerestyled heeft, heb ik al 3 erg positieve kijkers gehad, terwijl ik daarvoor nog niemand had gehad. Het is nu nog wachten op de positieve kijker die ook koopt, maar ik ben er van overtuigd dat dat door de restyling veel minder lang gaat duren!! "
Marit bedankt!
L. van der Hooft
Vlissingen

Goed nieuws dus voor jou! Het appartement staat namelijk nog te koop, voor slechts €94.500
Daar kun je niet voor huren!
Als ik alleen was wist ik het wel, het is op loopafstand van de boulevard.   
Overigens zijn er al heel wat mensen geweest die het appartement willen huren. Maar mocht je een lening kunnen krijgen is kopen in dit geval echt veel voordeliger.
En het kan ook nog op korte termijn worden opgeleverd!
Interesse in de woning?  klik op deze link

volgende week vrijdag een keertje geen voor en na vrijdag.
Om het goed te maken plaats ik morgen een extra post over dit mooie appartement!



1 opmerking:

  1. Ik zou mevrouw Della Taylor graag willen bedanken voor het verstrekken van een lening ter waarde van EUR 43000. als u vandaag een dringende lening nodig heeft, laat u dan niet oplichten en vraag een echte lening aan via e-mail: Dellastaylors@yahoo.com
    WhatsApp op +1 (209) 251-1529

    BeantwoordenVerwijderen

Heb je vragen of wil je reageren, laat hier je reactie achter: